Home igen från dr tandfix

Ja jag kom till tandläkarn och hade ställt in mig mentalt på att dra ut varenda tand i munnen. Har ni någon gång blivit tvungna att röntga den bakersta tanden?? Om ni vill ha en röntgenplåt  skavande i munnen och nerkörd i halsen så kräkreflexen sätter in så hoppas på visdomstandsproblem.

Ja så jag låg där iallfall och tandläkarn röntga, titta och pilla med sina verktyg. Sen så börja hon prata,,  Okej nu kommer dödsdomen tänkte jag men jag är beredd, come on!!

T.-Det ser ut som Afte 
J.-Afte?
T.-Ja du har en blåsa på tandköttet
J.-Ähhh.. en blåsa

T- Ja det ser ut som såna där munblåsor man kan få.
J- Jaha okej...men den är stor eller retav enorm
T- Nej det tycker jag inte

Nehe.....vilken tur att jag och mina allvarliga problem tar upp eran tid, ni kunde ju ha fått ta hand om något så löljigt som tandlossning eller svår infektion. Tur att det finns såna som mig med riktiga bekymmer!

Ont som F gör det iallafall och körteln är svullen i halsen,,,wierd

r är min räddning bedövande salva att ha på blåsan. Tror ni att det
funkar att smeta på körteln också??


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback