Ja men snyggt!

Ja jag stod i mitt sinnens fulla ro i köket och fixade med lite plock och Bubbigubben var i vardagsrummet. Efter ett tag tyckte jag att det blev oroväckande tyst så jag smög mig iväg som en smidig panter för att titta vad han gjorde och när jag kom in i vardagsrummet så blir min reaktion ÅH NEJ!!!!!  Bubbgubben har smetat sig full med unga damens prinsess läppglans, Han tittade på mig med stora ögon som ungefär som

-Visst är jag fin mamma, jag kände mig lite tråkig och grå så jag tänkte piffa upp mig lite


Mmm jättefin verkligen  och kladdig verkligen nu ska jag ta bubbigubben och försöka mig på operation rengörning.

Önska mig lycka till!!!




Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Heeej, nu dök du upp via Mer-Trafik :)

2011-02-24 @ 16:53:06
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Postat av: Jonnie jonsson

haha va söt bild :)

2011-02-27 @ 07:42:08
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback