Jobbig natt

Uj uj uj vad heter jag? vem är jag? Ja så trött är jag idag att jag knappt vet svaret på såna frågor för vi har precis genomlidigt natten from HELL.

Bubbigubbens hosta har blivit värre men det har inte varit hostan som hållt han vaken, nej det har varit att varje gång ha lade sig ner så grät o skrek han riktigt, riktigt hjärtskärande.  Han blev  tyst i max 10 sek sen så börja han snurra runt i sängen igen och gråta och vad man än gjorde så hjälpte ingenting. Han fortsatte gråta o skrika sig igenom natten men saken var att han själv var så fruktansvärt trött att han nästan somna mellan och under attackerna.

När han tillslut somna så var det på morgonkvisten och då sov han av ren utmattning och när han vakna  nån enstaka timme senare så hade han feber.

Samtidigt som jag tyckt så synd om honom har det varit jättefrustrerande att han bara gråter utan att man vet vad som är fel vilket gör en orolig. Så vi överväger att åka till läkarn med honom bara för att utesluta lunginflammmation eller andra tråkiga sjukdomar.






Kommentarer
Postat av: Veronica

utrolig fint bilde av deg :)



har ikke sovet mye selv, fuglene vekket meg kl 5 om morgenen med fuglesang rett utenfor vinduet mitt. Men jeg skal ikke klage, jeg hadde jo vinduet oppe.



Trist at barnet ditt er syk, men en tur til legen vil nok hjelpe :) tideligere var jeg skeptisk til leger, men har hatt bare gode oppelevelser med dem, spesielt siden jeg flyttet hit til England.



Synes du hadde en kjempefin header og profilbilde forresten. Ha en vakker dag.

2011-02-27 @ 12:03:59
URL: http://ihavedreams.blogg.no
Postat av: Fia

Vilket roligt sammanträffande =)

2011-02-27 @ 12:50:57
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback