Köööööö

Jag trodde F-kassan var dom oslagbara kungarna på deras telefonköer men jag har just hittat en stark motkandidat. Japp den som kan kan ge F-Kassan en jämna match är SF-bios kundtjänst.

Ja jag var tvungen att kontakta dom för jag mitt smartskaft skulle boka bio till mig o unga damen och  meningen var att det skulle vara till imorgon lördag kl 15.00 och jag missar totalt att bokning blev tills idag fredag klockan 15.00, Så jag var tvungen att ringa dit för att avboka.

Först kom jag inte ens fram dom 2 första gångerna  för att det var alldeles för många som ringde och sen när jag väl gör det så är det ca 30 min kö som jag verkligen måste ta mig igenom om jag vill ha tillbaka mina biljetter.

Så jag la telefonen med högtalare igång så jag skulle höra vart i kön jag låg så  gick jag runt och fixa med mitt, övervägde en dusch men släppte den iden ifall dom skulle svara

-Hej o välkommen till SF vad kan jag hjälpa tll med?
-VÄNTA JAG KOMMER, MÅSTE BARA TORKA MIG JAG ÄR I DUSCHEN ....

Nej som sagt hoppade över att duscha . Nu har det löst sig iallafall och jag har gjort en korrekt bokning äntligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback