Noooo......magsjuka.

Min sambo har varit upp hela natten och pratat med toaletten både genom matgången och utgången,  *blä*
Just nu ligger han på sängen och mår riktigt piss, hör något stönande då och då.

Själv så rapar jag ägg och kräks, mmm så härligt och mysigt, mår pissdåligt. Min mage är i uppror och jag vågar inte äta något alls för jag vill verkligen inte riskera att kräkas. Neo är hemma idag också och han är lika pigg som vanligt så det är kul att försöka ta hand om honom i det här tillståndet....

Nej nu ska jag lägga mig ner och stöna lite dödsångest liknande!

Hopppas ni verkligen har en bättre dag än oss?! Hej så länge

                                                               

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

nae fyy för magsjuka!!

2011-02-01 @ 20:08:07
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback