Paranormal activity 2

Jag vet inte varför jag utsätter mig för skräckfilmer när jag vet att jag blir så rädd att jag skrämmer mig själv till halva hjärtattacker, jag kan knappt gå på toa själv efter jag sett en sådan här film. Jag är livrädd för speglar och dörrar och jag får mardrömmar på natten och det gör det inte bättre att tro på spöken kan jag säga. 

Kanske får skylla mig själv eftersom jag gick med på att se den här.... Såg den här igår och det som gjorde att jag inte dött av rädsla under natten när vi skulle sova var att filmen handlar om att bara en viss familj är förföljd av en demon och eftersom det bara är den familjen så kan jag vara lugn, demonen kommer inte åt mig. Vadå feg?? Aldrig jag inte,,nej nej eller jo kanske lite eller okej jaaa mycket då.

Jag har alldeles för livlig fantasi för att se sånt här inte bra för mitt psyke, kommer sluta med att jag får checka in på en låst avdelning för lätt instabila personer. Jag kommer bara att sitta och gunga fram och tillbaka fram o tillbaka.


Min sambo tog detta kort med sin mobil!
Jag igår när vi tittade på filmen! Det var alldeles för högt ljud så fick ont i öronen,
det var inte för att ljudet skrämmer sk**en ur mig och jag inte ville höra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback