Pumsig....

*GÄSP*  John blund tittade förbi och gjorde så jag somnade till på soffan ett slag när Bubbigubben vila. Tror John blund måste varit full eller snarare jag är nästan säker eftersom han missade första näven med sand och sluddrade.  Någon borde kolla upp honom för nu är inte rätta tiden på dygnet att gå runt till folk och få dom att somna.

När jag vaknade till så väckte jag Bubbi för att fixa dagens lunch åt honom som är i högsta grad mycket avancerad. Ja jag har verkligen slitit som ett djur framför spisen för att kunna servera han denna oxpytt klar på påse, applåder till mig..








 


Kommentarer
Postat av: spiderchick

tack för din snälling kommentar som jag blev väldigt glad för :-)



Pyttipanna har jag baske mig aldrig tänkt på att lillen kan äta... Superbra om man vill att det ska gå lite snabbare ;-) Tack för tipset! :-)



Kram

2011-02-09 @ 14:56:03
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: cammie

OmnOmn =)

2011-02-09 @ 18:39:54
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback