Reviderara magsjuka

Jag har ej magsjuka antagligen jag har bara haft turen att få sådana symtom som kräkningar mm. Det jag har är antagligen influensa *suck* Jag har äckligt ont i kroppen, allra helst i mina händer i dom har jag så ont att jag har svårt att greppa saker. Jag har också feber på runt 39 grader..... Usch, fy ,blä såååå jobbigt. Jag som fan aldrig får feber nästan ju. Jag har nästan bara fått feber om det varit allvarligt som när jag hade hjärhinneinflammation.

Nu ska jag önska att jag kan få somna och vakna frisk.
Ja tyck gärna synd om mig, för det är det.



Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Ta en Alvedon för att dämpa febern. Men innan du tar den, ta kort på den. Då har du gjort två flugor på smällen och även klarat av dagens bokstav i FPC. Krya på dig! :)

2011-02-01 @ 15:05:05
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback