Seg som ...

Uj uj uj,,,jag är segare än kola i dag, jag försöker kicka igång mig själv men min kropp är som en startmotor som bara tuggar. Min plan om att att vägra göra någon nytta och bara ligga på soffan gick åt skogen då min sambo ringde o sa att han tänkte bjuda sin pappa på middag, för då var jag tvungen att laga maten.

Så vi kom överens om att jag skulle fixa kyckling satay vilket jag börjde koka ihop tills jag insåg att jag måste ta mig till affären för självklart så är det något som saknas, så då blev det affären också.

Japp så hela min plan om att bara ligga och jäsa gick om intet men NU tänker jag vägra röra mig längre än till duschen för dit måste jag ta mig för annars finns det risk för att folk inte vill umgås med mig snart. På tal om det så ska jag nog ta mig dit på direkten

Så hejs svejs


Denna aktiviteten pågår just nu hemma i vårat vardagsrum, det ni ser
är mina 2 favvo pojkar som skruvar med Bubbigubbens verktygslastbil!





Kommentarer
Postat av: Trissan

Gulliga killar !!!

2011-02-16 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback