Ser ljuset

Äntligen börjar man må något bättre, fy fan vad dåligt jag mådde! Dagarna har gått ganska långsamt kan jag säga och det är väl såklart att dom ska göra det när man mår piss och bara önskar att dagarna ska gå fort så man får bli frisk igen.

Kan säga att det inte blivit ett dugg gjort alls dom här dagarna, vilket kanske inte är så konstigt. Neo har fått vara hemma han med fast han inte varit sjuk eftersom vi inte ville riskera att skicka vidare någon smitta genom honom och det kan jag säga att dagis uppskatta när jag talade om att han fick vara hemma för att vi var sjuka.

Det var tydligen extremt många sjuka på dagis i både magsjuka och influensa och det spreds som en löpeld, så dom hade infört att från första friska dagen så ska barnet vara hemma ytterligare 48 timmar för att förhindra smitta. Kan säga att jag  förstår dom det är riktigt hemskt.

Nu ska jag försöka plocka lite för första gången på 3 dagar för det behövs verkligen. Ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback