Supersvarare

Jag ska bli en supersvarare för 118 100 ni vet där man kan fråga precis vad man vill! Jag ska vara en av dom som febrilt letar fram svaret på alla världens olika frågor, kul med lite utmaning.

 Anmälde mig mest som en kul grej då jag tror att man kommer lära sig en hel del, man kan aldrig lära sig för mycket. Jo försig om du är Kelly Bundy från våra värsta år så har du en gräns men om du inte är Kelly så borde du ha  ett minne du aldrig kan fylla.


Tror iallfall att det blir skoj att vara en supersvarare!!

Nu ska jag sova Natti natti alla!

Supersvarare

Nu kan du registrera dig och bli en supersvarare och därigenom få möjligheten att testa att besvara de senaste och klurigaste frågorna som kommer in till 118100. Du får också tillgång till vårt eget community där du kan chatta och umgås med andra Supersvarare.

Som Supersvarare är du inloggad via vår hemsida och besvarar frågorna från din egen dator, och du är inloggad så mycket eller lite som du själv vill. Genom att hjälpa oss att besvara frågor så tjänar du själv ihop till gratisfrågor att använda i tjänsten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback