Leksaksaffärer och fingerfärg

Idag tog vi oss faktiskt ut för första gången på nästan en vecka, kände att vi måste hitta på något för Neos skull. Först hade vi tänkt vara ute med då det var dyngsurt och Neos regnkläder var kvar på dagis så blev det istället att vi styrde vår kosa mot leksaksaffären där Neo fick springa runt ett bra tag och leka och titta.

Han blev helt frälst i en stor plastkluns till bil som  också hade en dörr man kunde öppna och stänga . Den var extremt svårstyrd  då ratten tydligen inte var till för att svänga bilen utan det fick man göra med fötterna och då ska man inte tro det var en trampbil heller för nejdå det var det inte. Utan det var en bil man fick sparka sig fram i med egen kraft och för denna stora plastbit som man inte ens kunde styra , man fick sparka sig fram i och som inte var särskilt stabil (dålig konstruktion) skulle dom ha 1000:-.

Ja dom är ju inte rädda för att ta betalt för leksaker, helt sjukt vad dyrt vissa saker är. Man märker ju att dom vet vad dom kan ta betalt för.

Hittade fingerfärg som jag köpte med mig för jag tänkte att Neo kanske skulle tycka det var kul och det var kladdig upplevelse måste jag säga, han  körde ner hela händerna i dom olika burkarna så det bara rann färg överallt '*skrattar* Kladdigt men kul.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback