Dagens ord

Efter pannkaks lunchen så hamnade familjen på gränby och där inhandlade jag en efterlängtad fjärrutlösare till min kamera, äntligen, its mine.

Var tvungen att köpa strumpor till ungarna också för annars så hade dom fått gå barfota framöver för alla förbenade strumpor har tydligen begärt skilsmässa med sin maka. Förstår inte varför alla strumpor hatar varandra så mycket att dom inte ens kan hålla ihop en vecka??!

Det var allt som fick åka med hem från gränby utöver mat och blöjor då.

Nu har vi varit hemma ett tag och jag har kämpat med foton från barnfotograferingen jag tog förra helgen. Blir tokig, galen, psyko, koko, knäpp  på BRUS, HATAR *BRUS!!!  Jag har tagit upp en riktig fight mot detta oönskade brus och JAG ska VINNA, punkt slut!!!

Nu ska jag natta barn och sen slänga mig i soffan

Ha en bra kväll

*Ni som inte vet vad brus är så är det en slags kornighet i foton som kan uppstå.


Yheeeh första blden med fjärrutlösaren!!






Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul med en fjärrutlösare! Jag har länge funderat på att köpa en men det har bara inte blivit av ännu. Jobbigt ibland när man får vara så försiktig, så försiktig när man trycker på utlösaren på kameran för att det inte ska bli den minsta skakning.



Hatar brus!! Hade du väldigt hög ISO eftersom det blev så brusigt?



Ha en fin kväll! Kram

2011-02-12 @ 22:43:48
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback