Sjukstuge dag

Idag är det  sjukstuga i gökboet, alla är hemma förutom min älskade sambo som slavar. Unga damen fick vara hemma med med mig och Bubbi för hon klagade på att hon hade väldigt  ont i magen, ja det vore ju helt fantastiskt toppen om det skulle utvecklas och visa sig vara magsjuka.

Undra om man kan installera såna där slussar dom har på sjukhus hemma,såna där som är till för att förhinda smitta. Abolut värt att kollas upp, allt för att inte bli magsjuk själv!

Just nu så sitter unga damen och jag och kollar på Trassel  medan Bubbigubben inte tycker att filmen är ett dugg värd att brys sig om så han går bärsärkargång och sliter ner allt han hittar istället. Underbart,... man behöver aldrig någonsin bli rädd  över att inte ha något att göra när man har barn iallfall.

Nu ska jag jaga Bubbi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback