Chef

En liten funderan eller konstateran kanske man ska säga av unga damen tidigare idag!

N:- Mamma är du chef??
J: -Chef??
N:- Ja chef!
J:- Chef över vad?
N: -Ja men du vet en sån som bestämmer över andra
J:- Ja men över vad är jag chef?
N- Mähh,,, mamma alla vet att du är chef över familjen!!



Jaha ja det vet alla ja att jag är ensam herre  på täppan här hemma, låter som jag styr med en järnhand. Ja om inte annat så  kanske jag skulle bli chef ,,, bara sitta och domdera och peka med hela handen åt alla andra. Låter som ett jobb jag skulle klara bra!



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha :) Va gulligt.

Jo, nattningen gick bra. Han gråter fortfarande när vi lägger honom, men somnar rätt så snabbt och är som sagt pigg på morgonen vilket är underbart. Jag kan inte förstå att vi inte har varit envisa tidigare... Det förenklar verkligen vardagen att vara lite sträng ibland! :)

2011-02-25 @ 12:56:18
URL: http://mariadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback