Vattenkrig....

Vad jag skulle vilja åka iväg på spa och bara bli omhändertagen  ett tag det skulle ju vara toppen.  Åh gud vad skönt det skulle vara att få massage, jag skulle näst intill kunna göra något olagligt bara för att få en lång skön profesionell massage! Skulle inte vara fel att ta en minisemester i skämmabortsiglandet för ett tag. Sitter o drömmer om det nu medan i något avlägset land så låter det som krig....

Barnen har varit så söta o snälla idag.....ähhh,,,vem tog över min kropp för några sekunder? Nej dom har kutat full rulle som om dom vore besatta av någon demon och jag är helt säker på att jag såg ögonen glöda röda på dom, kanske ska boka en exorcist.

Dom är verkligen  ingen fröjd att ha hemma samtidigt (inte i dag iallfall för dom bråkar bara) Just nu är det vild fight om en vattenspruta och Bubbigubben tror jag ska skolas till operasångare för röstresurserna har han kan jag säga,

Nu fortsätta jaga!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback