Discovery world

Sitter och tittar på Discovery world och programmet som visas är "I was bitten". Jag har bara kollat till och från för vissa av djuren som personerna blivit bitna av har jag rent utav fobi för,  så jag vill inte titta för då kommer jag få ett slaganfall och dö om något av dom skulle komma in i lägenheten. Har ju redan svåra problem när jag får oväntat besök på somrarna. Dom otäcka krypen är bin/getingar och spindlar. Det är dom som visats nu ikvällens program.

Okej att det här är extremfall och att vi här i Sverige är väldigt skonade från farliga giftspindlar och andra giftiga ting men det är så vidrigt så jag får rysningar. Hade dom visat myrbett också så hade jag nog börjat gråta och vägrat gå ut något mera.

Usch nu kommer jag drömma mardrömmar, är glad att jag valde att inte titta så fort jag fick veta vilket djur det var. Tyvärr så visade dom lite bilder innan klippet startade så lite såg jag ju ändå.

*Det här  är inte ens i närheten av hur illa det såg ut men det är en
liten aning..Spindelbett..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback