Fix

Nu har Bubbi (ta i trä) börjat sova bra igen. Imorse så vaknade han inte förens efter 08.00 och då hade han sovit bra hela natten, sååå skönt.
Det verkade hjälpa att be till sovgudarna!!

Idag så måste den där byrån som jag köpte för några dagar sen skruvas ihop, hade tänkt göra det direkt när jag köpte den men neeej jag blev biten av latmasken och fastnade i soffan. 

Måste gå på gardinjakt också. Jag kan inte hitta gardinerna som jag tog ner inför jul, dom är helt försvunna och det är så irriterande för jag är helt hundra på att jag vek ihop dom och lade dom i Novas rum, men jag kan inte hitta dom. Hela julen är bortplockad förutom gardinerna. Det är väl våra husspöken som håller på och busar som vanligt.

Nej nu ska Neo väckas från sin lilla förmiddagslur så han inte sover för länge.
Hoppas ni får en bra trettondag!


*En av Neos små ovanor. Så fort man lämnar ett glas framme som
han når så kastar han ner nappen i glaset!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback