Fotosugen

Nu får det vara slut med vinter för jag har fått sånt sug att fota vår/sommar. Finns så mycket fint att fota under sommarsäsongen plus att man kan arbeta ute på ett annat sätt än på vintern och om man fotar människor så är det mycket lättare om dom och jag slipper frysa och så blir klädvalet mycket större och snyggare.

Har suttit och tittat på massa kameratillbehör också och det finns ju verkligen en hel uppsjö av saker och jag vill ju ha allt, synd bara att det mesta inom foto är ganska dyrt. Får börja köpa triss eller något för plötsligt händer det ju eller hur?!

Igår blev jag också fotosugen så då exprimenterade jag med ett äpple, ganska kul faktiskt för jag hade inte alls väntat mig det resultat jag fick.  Hade glömt bort att om man har en blixt och har den riktad mot någon färg så blir det färgstick i bilden också, att jag glömde detta gjorde bara att jag blev glatt överraskad. Här nedan är reultatet.






Kommentarer
Postat av: lina

Hej, vilken fin blogg du har ;D

2011-01-05 @ 15:34:09
URL: http://linajohanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback