Fotoutmaning

I morgon kliver vi in i Februari och på intiativ av Matilda Bäcker som har dragit igång en rolig fotoutmaning som jag tänker vara med på så ska jag ska varje dag under alla februaris 28 dagar ta en bild och lägga ut här på bloggen, detta ska man göra i alfabetets tecken  alltså från A-Ö.

Jag ska alltså den 1 februari börja med att fota något (ett substantiv) på bokstaven A och sedan fortsätta mig i alfabetisk ordning framåt med datumen tills jag kommer till Ö. Så varje ny dag så kommer det en ny bild.

Visst låter det som en skoj utmaning?! I morgon lägger jag ut första bilden.


                     

Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Jag är också med i utmaningen. Ska försöka knyta ihop den med min egen utmaning från förra veckan. Det blir trixigt, men förhoppningsvis går det bra! :)

2011-02-01 @ 19:30:33
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback