Lite shopping

Oj vad trött jag börjar bli, inte så konstigt kanske när man inte fått sova mer än ca en timme inatt.  Neo sov till 09.45 i morse och då var det jag som väckte honom, helt sanslöst men det är väl lite ödets ironi. Hoppas bara det är trend han tänker behålla, jag skulle då inte klaga om det blir så.

Då min sambo också var hemma idag passade jag på att smita till ikea och shoppa lite nödvändiga och onödiga ting för presentkorten vi fick i julklapp. Det blev lite småplock faktiskt. Hittade en ny matta till vardagsrummet, nya dricksglas i stl STORA som verkligen behövdes då dom stora glasen vi haft hemma har kraschats på löpande band. Fick äntligen tag på eller snarare kom äntligen ihåg fjärrkontrollsficka också, så bra att kunna stoppa undan kontrollerna så man slipper ha dom liggande överallt.

Sen fick jag även med mig en byrå i ganska liten modell som vi ska ha i vid ytterdörren och förvara vantar mössor, halsdukar och annat som behöver stuvas undan. Säger bara, tur att jag tog med mig en vagn för annars hade det aldrig funkat att få med sig allt.

Bära in från bilen fick såklart min starke man göra!

 Nu ska här skruvas och fixas.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback