Jag ser det töar!

Då var det söndag igen då och underbara helgens sista dag, varför är helgerna så korta??? Skönt att vakna hemma iallafall, sover alltid mycket bättre hemma. Neo sov också toppenbra i natt så har inget att klaga på.

Men oj vilket schizofrent väder vi har, ena dagen är det 15 minus för att dagen efter vara ca 2-3 plusgrader.
Inget mig emot om det går mot vår nu men det känns ju att eftersom det bara är början på januari så kommer det frysa på och bli snorhalt snart istället och det är mindre kul.

Idag ska jag försöka få ihop dom där bilderna till kalendern så jag kan skicka efter den någon gång.
Sen så bara måste jag få ihop den där byrån (ja fortfarande). Borde som sagt blivit klart för ca 1 vecka sen men nej ,,,The force is strong in the latmask,, hej jag heter Nathalie och jag är lat!!!

Nejdå men när jag väl får mina ryck så brukar det gå av bara farten att fixa det mesta, får hopas på ett sånt ryck idag. Nu ska jag gå igenom lite foton till att börja med. Hoppas ni får en skön söndag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback