Morgon

God morgon alla!

Ja jag har faktiskt inte varit uppe mer än ca en timme så det är en god morgon. Trodde Neo hade tänkt förstöra sin nya, braiga trend i natt vid fyra snåret men han somna om utan att störa överdrivet mycket, så skönt!

Började ju med en personlig kalender igår också och kan säga att jag fick bara fram ett enda kort, helt otroligt. Blev överväldigad av alla tusentals foton som ligger och tar plats så det blev inge bra. 

Jag försökte börja rensa men det kommer att ta väldigt låååång tid att gå igenom alla fotona. Många kort ser man i minatyrläge att man kan ta bort men när det kommer till detalj ändring så måste jag förstora kortet för att veta om jag ska behålla det eller inte och måste jag göra det med alla kort jag är osäker på kommer det här ta tid. Måste börja rensa direkt jag lägger in nya kort för annars kommer jag behöva många hårdiskar i slutändan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback