Ny hobby

Hjälp vad Neo ska klättra på allt, tror jag fött en apa mer än människa. Idag har han försökt tagit sig upp på våran bänk där våran lilla Berit är men det är bara ett problem!! Han tar sig inte hela vägen utan han fastnar hängandes från bänken så man får komma och lyfta ner honom  bara väntar på att man inte hinner med någon gång så han rasar för han är ju snabb som en vessla när han vet att man inte ser.

Sist men inte minst har han fått för sig att klättra upp på vårat glasbord, hjälp livsfarligt ju. Han började med denna ovana igår och idag har jag har puttat ner honom ett x antal gånger innan han hunnit upp helt. Måste ha ögon i nacken så man hinner upptäcka hans små äventyr! Koppel kanske?!!

*Sitter på kanten av glasbordet jättenöjd.


Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Just nu pågår tävlingar på min blogg.

Man kan vinna underkläder värda 300kr och jättefina namnnappar till bebisen.

Gå in på min sida och anmäl dig:)

2011-01-05 @ 18:09:09
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback