Ny vecka

Neo sov toppenbra inatt igen och vaknade inte förens halv 9 tror ja det var, ändå kändes det som någon tvingat i mig narkosmedel när jag vakna för jag var så trött att nästan såg dubbelt. Men nu har man kommit igång halvt som halvt iallfall.

Japp då var det ny vecka igen då och eftersom det är en jämn vecka så betyder det att "Novisen" kommer idag.
Få se vad vi ska hitta på den här veckan då? Neo tycker verkligen om när syster kommer för han brukar förfölja henne ett tag och lägger hon sig på golvet eller i soffan så brukar han krama henne, dom är så söta! (än så länge)
Vet att det inte alltid brukar vara lika gullligt när man kommer upp i ålder men dom problemen tar vi då.

Idag annars så blir det sån här tråkig men nödvändig fixa hemma dag. Måste tvätta, byta sängkläder överallt, städa badrummet och sortera kläderna som hängt på tork.

Hoppas ni får en roligare dag än min  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback