Ont igen...

Helt otroligt men ja tyvärr så kom min smärta som jag skrev om förut som jag hade i sidan av magen tillbaka idag med buller och bång. Den försvann för ett tag sen och då trodde jag att det var över och att jag skulle slippa bekymmer med det något mera men tji fick jag.

Har haft ont idag till och från och nu på kvällen känns det som jag har fått världens "träningsvärk" under höger revbensbåge, helt vridet eftersom jag verkligen inte gjort något som bör ge mig "träningsvärk *suck*!  
Jag var iväg på gallundersökning för ett tag sen och dom kunde inte hitta några fel alls någonstans. Det var ju skönt men samtidigt lite jobbigt att höra, för hade dom hittat något så hade jag ju kunnat gå till botten med dessa problem men nu är dom bara ett mysterium för det måste ju bero på något eftersom jag får så ont eller??

Få se om det blir bättre snart igen, jag hoppas på det iallfall! Nu ska jag sova, God natt allihopa och dröm sött!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback