Snart över.

Ja nu är det inte många timmar kvar av den här helgen tyvärr! Önskar att dom kunde förlänga helgerna med dag eller tre, det skulle väl vara skönt?!! Men det kan man väl fortsätta drömma om.

Men nu har jag äntligen fixat klart och skickat iväg beställning på dom ppersonliga kalendrarna, trodde aldrig jag skulle bli klar men se det blev jag. Sen har också byrån skruvats ihop så nu kan jag äntligen stuva undan sånt som bara ligger och tar plats i hallen. Ända som var en smula bittert var att Neo som väldigt gärna ville vara med och hjälpa till att skruva trampade på framsidan av ena lådan när den låg på golvet så den repades *suck* Ja det är inget att göra åt nu så det är bara fortsätta se glad ut för nu är det klart åtminstone.

Nu ska jag se på filmen wedding daze på 3:an och bara ta det lugnt.
Ha en bra resterande  kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback