Solsidan säsong 1

När solsidan säsong 2 började nu i söndags så kom jag underfund med att jag inte kom ihåg så gott som ett endaste dugg från första säsongen fast jag vet att jag och min älskade sambo kollade igenom alla avsnitt i ett sträck nästan.
Helt skumt för annars brukar jag vara den som kommer ihåg allt och min sambo vara den med guldfiskminne men tydligen var det tvärtom denna gång!
Min sambo satt i soffan och försökte få mig att komma ihåg

-Men kommer du inte ihåg att dom köper huset i solsidan och mamma bor kvar??
-Ähhh...nää
-Nähä,,,,,Men kommer du ihåg när brorsan kommer och ställer till det eller att Alex hyr in folk från Polen för renovering och hela taket rasar in??
- Neeeej inte ett minne
-Men det är ju jag som inte brukar komma ihåg ju!!

Och så här fortsatte han med olika scener tills jag sa åt han att ta hem säsong 1 så vi kunde titta igenom den igen och fast vi hann se 5 avsnitt igår så är det bara någon lite grej jag minns här och där men annars känns det som en ny serie, men det är ju bara kul för mig för solsidan är ju så rolig!! Så ikväll fortsätter det roliga.

Älskade förresten Freddes kommentar om barnflickan som hans fru anställt nu här i första avsnittet i andra säsongen. "Men hon ser ju ut som en kortisonsvullen Per Gessle" *Skrattar* Sååå bra!!!

Visst är solsidan roligt?!!



Kommentarer
Postat av: Trissan

Den bästa kommentaren var ju precis i slutet.....Höll på att garva ihjäl mej...

När "tönt" grannen trodde att han var skinkryttare....Hade aldrig hört det ordet förr.

2011-01-18 @ 14:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback