Sovgudarna!!

Hoppas att det blir lite mera sammanhängande sömn inatt nu för idag har jag hållit igång Neo från tio imorse. Han höll precis på att somna på mattan på golvet så trött är han så det skriker om det, mycket bra!!!

Skrev igår att jag trodde att jag skulle drömma mardrömmar efter det där prgrammet "i was bitten" och kan säga att drömde gjorde jag massor men inte mardrömmar. Drömde att jag var vampyr, kan se vart bitandet kommer in. Drömde länge och mycket, och hela drömmen var sammanhängande också riktig actiondröm faktiskt.  MenI natt vill jag ha en drömfri natt dock för det känns inte som man sover bra när man drömmer hela tiden.

Nu ska jag slänga Bubbisen isäng och be till sovgudarna att han sover hela natten!!  

*Nattliga förberedelser pågår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback