Stockholm

Igår blev det en kväll med sällskapsspel och alkohol och högljutt sällskap. Högljutt blev det när spelet "Med andra ord" spelades. Det går ut på att man ska dra ett ord som man sen ska förklara med just andra ord så den du spelar med kommer på vilket ord du exakt  har. Då detta går på tid så blir man lite stressad när man ska försöka få fram en bra förklaring,  men kul är det!!

Just nu sitter jag fortfarande i stockholm hos pappa med ett tröööött gäng som gick lite hårt åt på flaskan igår kan jag säga! Själv mår jag prima då jag inte drack många klunkar och höll mig till min älskade pepsi max under kvällen!
Tur att man är klok ibland.

Tyvärr ingen bild just nu då detta inte är min dator!

Hoppas ni får en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback