Trolla!

Det skulle jag ha vilja kunnat göra idag. Har ni någon gång varit så trötta att allt tar emot redan i tanken?? Så har det känts idag iallafall och att genomgå dagen så är extremt segt och motigt. På något sätt verkar barn ha en sensor som känner på sig när man inte orkar för det är just dom dagarna man är som tröttast det verkar som om dom får något slags adrenalinpåslag som gör att dom kör på som duracellkaniner.  

Skulle näst intill kunna gjort något olagligt bara för attt få komma bort en stund ( men bara nästan)

Så därför önskar jag att jag kunde ha trollat, för då skulle jag trollat bort mig själv en stund så jag fått sova en vecka eller kanske två.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback