Dagen tills nu...

Började morgonen med att vakna med huvudvärk och en konstig känsla av att befinna mig någon annastans än hemma. Drömt så mycket konstig i natt vet jag, men kommer inte ihåg mer än känslan i drömmen.

Klev iallafall upp och satte mig framför tv:n med resten av familjen. Hamnade mitt i en film som hette Zatura: ett rymdäventyr. Mycket lik Jumanji i upplägget. Alltså två bröder i detta fallet börja spela ett gammalt spel där allt börjar hända på riktigt och spelet måste spelas till mål innan det avslutas och allt blir som vanligt. Största skillnanden mellan jumanji och denna är skådisarna och att dom hamnar i rymden istället för djungeln. Ja kanske inte bästa jag någonsin sätt men det dög som morgontv.

Sen fick Neo för sig att kolla vad som händer om man slår ihop två julgranskulor (som var gjorda i glas) hårt i varandra. Ja ni kan räkna ut summan av den ekvationen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback