Planer

Strax så ska vi  bege oss ut på pottjakt och sulkyjakt. Jag behöver verkligen en mindre vagn som jag kan dra Neo i för hans vagn står alltid kvar på dagis för att han sover i den på vilan. Jag kan verkligen inte bära honom längre bitar nuförtiden för han börjar bli tung plus så får jag väldigt ont i armarna, axlarna och ryggen när jag bär honom. Även om det inte är alls långt mellan dagis och oss så blir den statiska tyngden för mycket.

Våran lilla Bubbigubbe ska börjas pott-tränas också och jag tror att han kommer att lära sig på ett kick då han verkligen är så himla med och förstår så mycket mer än vad jag tror. Jag är helt imponerad över hur med han faktiskt är och att han förstår så mycket man säger åt honom *stolt* mammas lilla duktiga.

Efter vi hittat det vi ska så beger vi oss hem till min älskades sambos mamma för att ta en fika och kanske gå ner till ån och mata fåglarna också, det kommer Neo tycka är kul iallafall. Jag som vanligt tar med mig kameran och hoppas att få något bra att fota.

Nu ska vi bege oss. Ha en bra dag!

*Neo och han söta kusin David som ger han en superkram, så gulliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback