Inte mycket

Idag har inte mycket alls blivit gjort. Jag hade ett läkarbesök vid 11 angående min trasiga kropp som jag infann mig på och sen var vi som snabbast ut till mamma nu på kvällningen för att få lite tips och råd av min mammas sambo angående den kommande renoveringen. Det är bra att ha personer inom olika yrkesgrupper har jag märkt, som mammas sambo är målare så det passar väldans bra nu inför det kommande fixet.

Annars så har inte mycket alls blivit gjort men det känns ändå ganska okej att ha en sån dag då och då. Nu är ju den ljuva semestern runt hörnet och det ska bli så underbart att bara få vara  hemma och umgås med familjen och fixa och dona med det man vill.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback