konsten att vara otogen....

Ännu en hemmadag med Bubbigubben. Mellan lek, blöjbyten, matlagning, och allt annat så försöker jag läsa i den mån jag kan, inte det lättaste kan jag säga. Hålller just nu på att ta mig igenom boken "Konsten att vara otrogen på Facebook" och nej det är ingen användarguide för hur man går till väga även om man lätt skulle kunna tro det när man hör titeln.

Den handlar om en tjej som hittar sin "gamla" kärlek på Facebook efter många och tar upp kontakten med honom där utan att berätta överdrivet mycket för sin pojkvän.

Än så länge inte överdrivet händelserik men det kanske tar sig så ska försöka ta mig ytterligare någon sida fram nu så hörs sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback