Lånekund

Jag kom till århundradets insikt idag och varför hade jag inte tänkt på det tidigare kan jag absolut inte förstå!?? Vad jag kom till insikt om var att skaffa lånekort på stadsbiblioteket och börja låna böcker. Det är ju så smart att det är löjligt.

Jag som verkligen tycker om att läsa och tar mig igenom en bok väldigt fort när jag väl sätter igång så är ju detta ultimat då man slipper betala en massa för böcker som sen endast ligger och samlar damm efter man läst klart dem.  

Helt perfekt att kunna låna dem och sen lämna tillbaka dem utan att behöva betala varken med upptaget utrymme eller pengar. Så nu har jag ett eget lånekort på bibblan och invigde det med  genom att låna två Martina Haag böcker varav den ena strax är utläst.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback