Lite bloggfix

Försöker få lillbububbisen att vila lite medan jag försöker fixa en del konstigheter med bloggen som jag inte har märkt förens nu.  Det är ju som sagt ett helt nytt språk man ska försöka förstå sig på när man ordnar med designen här  hos blogg.se men jag tror jag har lyckats ordna det nu.  Ser det konstigt ut någonstans så säg gärna till så kan jag försöka komma till ordning med det.

Annars så sitter jag mest och planerar inför den kommande renoveringen. Jag tror vi har hittat ett golv vi vill ha, ganska mörkt men jag tror det kan bli snyggt när allt är klart. Jag ska visa före och efter bilder sen innan vi sätter igång så får ni se skillnanden.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback