Lurad

God morgon!

Jag tvingade mig upp tidigt och supertrött enbart för att läkarn skulle ringa, tror ni hon har gjort det då? Nej, lurad på sömntimmar först från läkarn sen av Unga damen som har kommit upp 3 gånger i natt  och väckt oss. Jag gissar på att det beror på att hos pappa sover hon med någon hela tiden och här sover hon själv i sitt rum. Jag tror enbart det handlar om sällskapsbiten, hon har blivit van att ha någon i närheten, får försöka hitta en lösning på detta.

 Iallfall så n u sitter jag som alltid när jag skriver blogg i soffan och hoppas att läkarn kommer höra av sig, man vet aldrig kan jag säga, min läkare är lite speciell på så sätt. Kollade ut när jag klev upp och såg att metrologerna tydligen gissat rätt denna helg tyvärr,  alltid dåligt väder till helgerna, så tråkigt. Får se det positivt och det är att nu kan jag fota överallt och behöver inte bekymmra mig om direkt solljus så det är alltid något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback