Megamind

Nu är det dags att ta sig mot sängen, slut för denna dag. Jag får lov att läsa och teckna i morgon istället för vi kollade på filmen Megamind istället. Det är en animerad familjefilm som jag tyckte var bra och lite smårolig till och från. Ni som tycker om animerat och inte sett denna så kan jag rekommendera denna iallfall.

Jag lovade egentligen unga damen att jag skulle teckna en sjöjungfru åt henne men som sagt då det blev annat som kom ivägen  så får jag försöka fixa en sjöjungfru åt henne imorgon istället.

 Hela min underbar familj har redan gått och lagt sig så nu ska jag följa deras exempel så Natti








Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Ha en bra dag! :)

2011-07-13 @ 10:24:25
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback