Modemnederlag

Har inte kunnat blogga idag för att vårat modem sa tack och hejdå och checkade ut från sin uppgift att fungera. Så vi var tvungna att gå på jakt efter det gamla modemet som låg i källaren och det är som att leta efter en nål i höstack.
Lyckades med att hitta det iallfall eller sambon hittade det och fixade igång internet igen, tack för det!!

Har precis nattat barnen för de var mycket gnälligt här på kvällskvisten då de var extremt trötta och då det var så trötta som de var så tyckte jag att de kunde gå och sova lite tidigare än vanligt. Somna gjorde de båda inom loppet av 5 minuter så nu är det egentid som gäller vilket känns väldigt skönt måste jag säga för jag är också extremt trött.

Nu tänkte jag ta fram mitt skissblock och pennor och försöka se om jag kan teckna fram något, vet dock inte vad än men det lär väl märkas.

Hoppas ni har en bra torsdag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback