Ost o filmkväll

Fick skjutsa iväg sambon på en svensexa  i morse vid åttatiden, efter det har det varit en lugn dag. Efter jag nattat barnen vid sjutiden så har jag haft en supermysig ost och filmkväll med girlsen. Hör o häpna, jag fick lov att och hyra film på statoil, ja det är sant och man kan fortfrande hyra filmer jag skojar inte.!!

Varför det blev denna drastiska åtgärd att hyra film var för att datorn har blivit ominstallerad och av någon anledning så finns det inget ljud sen dess. Jag gav mig på något försök att lösa den problematiska situtionen men jag tor att jag  bara förvärrade allt så nu får sambon något att fixa med här framöver.

Nu är denna trevliga kväll över och jag ska hoppa i säng nu, natti natt!!


                        
                     *Bild från arkivet  
                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback