Bakgrund

Här lagas det middag för fulla rullar just nu, idag så serveras kycklingfile med pommes bea och kryddsmör. Jag är så hungrig att jag skulle kunna äta en ko själv tror jag.

Iallfall nu till det jag skulle säga, jag vill ha en en eller snarare två  ihopfällbara bakgrunder. Jag kan nöja mig att börja med en, skulle vara så smidigt att kunna ha med sig vid porträttfotografering och sånt. Jag skulle egentligen vilja ha en hel studio också med alla dess tillbehör men det får förbli en dröm ett tag så jag nöjer mig med att börja med en bakgrund.


Här är en favorit från fotograferingen med söta madde!









Kommentarer
Postat av: misie

fint blogg kolla gärna min o kommentera blir gladare om du gör de gullet! :)

2011-06-10 @ 18:51:46
URL: http://misieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback