Blomkruka

Jag hittade en sån otroligt söt blomkruka på kvantum när jag var där i dag.

Självklart ända gången man ska ut på hela dagen så öppnar sig himlen och ett riktigt skyfall kommer. Hann bli blöt den korta vägen från porten till bilen. Var tvungen att åka också då jag skulle hämta älskade sambon på jobbet. Efter jag hämtat honom så styrde vi kosan mot Gränby centrum för att handla och då fick jag syn på den söta krukan.

Vintage stuk, beige färg,med rosa små blommor på, den skulle bli så perfekt i sovrummet. Jag brukar aldrig bry mig om blomkrukor men den här fastnade jag för på direkten så jag ska köpa den på torsdag när vi ska dit igen för som vanligt så kunde jag inte bestämma mig direkt.

Ska visa en bild på den sen när jag köpt den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback