Foto

De lovade ju finare väder mot eftermiddagen men det verkar man inte få se tråkigt nog. Jaja bara det blir fint till helgen för då har vi planer på att ta vårt pick och pack och åka ut på landet i Norrtälje och vara där ute och njuta.

Iallfall så på tal om annat än vädret så ska jag idag träffa en kompis ikväll och shoppa inför en fotografering vi ska göra snart, ska bli skoj. Imorgon ska jag träffa en annan kompis och shoppa inför en annan fotografering vilket också ska bli kul. Så kul att fota jag verkligen brinnr för det och kan hålla på timmar utan att ens märka att tiden sticker iväg

Jag har börjat tänkt lite på en sak också men jag vet inte om jag ska göra det eller inte? Kan inte säga riktigt än vad det är men snart så kanske jag kan dela med mig av det när jag bestämt mig.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Eftersom du är fotointresserad kanske du vill göra din kamera mer personlig? Titta in på strapsbycochise.se och styla din kamera.

2011-06-02 @ 12:20:53
URL: http://strapsbycochise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback