Glad Midsommar

Då var midsommarn här och nu måste jag bara för att jag vet att det är irriterande säga  "nu går vi mot mörkare tider" Ja jag lovar jag kommer inte vara den ända som säger detta idag och det värsta är att det tyvärr är sant.

Jag hoppas att ni alla får en riktigt härlig och mysig midsommar med allt vad det innebär, som dansa små grodorna runt stången, träffa vänner/familj,  sova med blommor under kudden, äta samma mat som man gör alla högtider i Sverige och jag gissar att alkholen kommer att vara inblandad på några hörn här och var så drick lugnt.


GLAD MIDSOMMAR!! 





Kommentarer
Postat av: mysan

Glad midsommar på dej! :)

hoppas du får en kanon dag!

kram

2011-06-24 @ 10:37:40
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback