God morgon

Herregud vilken chock jag fick när jag blev väckt av telefonen och såg att klockan var 10.40. Jag har ju sovit bort halva dagen vilket jag inte har gjort sen.....ja jag kommer inte ens ihåg sist jag klev upp så sent. Jag måste ha varit tröttare än vad jag kkände helt enkelt.

Nu är klockan redan halv tolv och jag har inte hunnit någonting alls, jag som tänkte att jag skulle hinna gå igenom så många bilder som möjligt från gårdagen och i söndags nu har jag en känsla av att jag inte kommer att hinna så mycket som jag trodde.



*Här är ännu en av bilderna på Ia som jag tog


Kommentarer
Postat av: Maja

Häftigt! Ser ut som hennes huvud lyser :O

2011-06-08 @ 20:43:03
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback