Grisfest

Sitter hemma i soffan och bara tar det lugnt. Gårdagen så vart det som sagt i tidigare inlägg fest i skogen och det var en hmmm...upplevelse?! Vi satt först hemma hos min kompis och drack  lite innan vi cyklade dit vi skulle vara och när vi kom fram så var det rätt så mycket folk ändå.

Ju mer tiden gick ju mer insåg jag att jag har hamnat på en riktig grisfest där ena var fullare än den andre och den ena hade sämre respekt än den tredje. Jag var smått i chock tror jag över hur folk betedde sig. Folk var dessutom så fulla att de ramla i leran ett x antal gånger och var helt nerlerade (Det regna till o från så det resultera i en riktig lervälling som bara blev värre ju längre tiden gick)

Folk klev upp på borden och sparkade bort allt som de tyckte stod i vägen för dem och bara klampade på. Kalla mig tråkig men för mig är det att vara  respektlös. Det finns suparfester där männsikor kan vara fulla och roliga på ett bra sätt sen finns det männsikor som när de är fulla tror att de är roliga fast de bara är jobbiga och respektlösa och såna var det tyvärr gott om på festen igår.

Summan av kardemumman såna där fester är inget för mig jag kände mig dessutom övermogen och gammal. Jaja då vet jag åtminstone hur det går till på landet, nu ska jag kolla tv och bara vara.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback