Hemma från fotografering

Då har jag precis kommit hem från familjefotografering, mitt riktigt första jobb med människor jag inte känner och det var riktigt kul, vi började klockan sex och avslutade strax innan åtta. Det rullade på väldigt bra ändå och det känns som jag (har inte kollat än) fick många fina bilder. Jag sa innan och jag säger det här med att när man har en fotografering med rätt så små barn så blir det så att barnen får styra fotograferingen en del.

Man får helt enkelt följa barnen och låta föräldrarna blanda sig in i deras lek och ta bilder på dem då. För man vill inte tvinga barnen till saker och poser så de blir missnöjda.


Jag har som sagt inte hunnit gå igenom bilderna alls så jag visar några sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback