Min stackras tå

Ännu en  klockchock när jag vaknade och kolla på klockan, herregud 10.40, trodde klockan kanske skulle vara halv 9 eller däromkring men nej nej.

Så när jag sett hur mycket klockan är så måste jag ju givetvis upp, kan ju inte ligga kvar i sängen och sova bort precis hela dagen, har ju redan sovit bort halva! Sen bland det första jag lyckas göra när jag kliver upp är att så gott som bryta tån av mig.

Jag skulle öppna dörren till toaletten och jag öppnade dörren ganska våldsamt också av någon anledning. Har min fot för nära dörren så när dörren åker upp så fastnar ena tån fastnar under kanten av dörren och det gjorde massa *pip *pip*pip* ont.


Så nu sitter jag i soffan och min stackars tå värker fortfarande.  Godmorgon till mig!!


*En bild utan någon som helst innebörd till inlägget!


Kommentarer
Postat av: Claaaudia

Hihi, de lugnt ;)!

2011-06-20 @ 12:01:17
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback