Morgon med Bubbi och Happy...

God morgon, idag blev det upp ännu tidigare än vanligt då jag gick upp med Bubbigubben. Han hade bestämt sig att han inte skulle sova en sekund till strax innan halv 7.

Så det var bara att dra sig upp halvfull (kändes det som) och vingla till köket för att fixa frukost för att sen landa i soffan i precis perfekt tid för filmen "Happy Feet". Som jag nu i lägre medvetandenivå sitter och kollar på.

 Känner att jag borde sova några timmar till då man hamnade itelefon från 23 tiden igår ända fram till närmare halv 2, så jag har inte sovit överdrivet många timmar och jag skojar inte när jag säger att jag måste sova mer än 8 timmar för att funka bra.

Nej nu ska jag kolla klart på den dansande pingvinen!

                                        En bild från arkivet på min lilla Bubbigubbe, dags att fota lite nya kort på honom!

 


Kommentarer
Postat av: Hannah

SV: Ja jag älskar att vara med i fototävlingar :D

2011-06-11 @ 16:58:56
URL: http://fotoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback